Órarend Book Tag



Matek - Egy nagyon unalmas könyv
Stephenie Meyertől az Újhold volt. Kész szenved volt végigolvasni Bella nyavalygását és bénázását nem beszélve arról mennyire idegesítő volt az egész történetben.

Kémia - Egy könyv, amit régen szerettél, de most már nem
Jacqueline Wilson: Szerelmes lányok. Régen, amikor olvastam alig tudtam letenni, de nemrég amikor újraolvastam meg voltam döbbenve,hogy ez valaha is tetszett nekem




Történelem – egy történelmi témájú könyv
Ide egyértelműen Elizabeth Massietől aTudorok 2. – Végzetes játszma
Kerül, nem is igazán kell magyaráznom, hogy miért.

Irodalom – egy klasszikus regény
Lev Tolsztoj : Ivan Iljics halála….nem szerettem :D

Földrajz – egy különleges országban játszódó könyv
R. R. Martin: A Tűz és Jég Dala sorozat egyértelműen :3




Idegen nyelv – egy idegen nyelvű könyv
Jo Nesbo-tól a Headhunters. Elkezdtem olvasni angolul, de egy igen kedves barátomtól megkaptam magyarul így angolul félbehagytam a könyvet.

Fizika – egy könyv, amit mindig is utáltál, most is utálod, és mindig is utálni fogod.
Claire Loup : Amikor életemben először.

Informatika – egy könyv, amiről nem tudod eldönteni, hogy szereted-e vagy sem
Ilyen nincs. Mindig el tudom dönteni,hogy egy könyv tetszik e vagy sem.

Biológia – egy könyv, ami időnként tetszik, időnként nem
Ilyen sincs. Nálam ez úgy működik, hogy vagy akarok olvasni egy könyvet vagy nem. Hangulatomtól függ

Ének – egy zenei témájú könyv
Stephie Davis : Szerelem több szólamra

Technika – egy könyv, amit nagyon vártál, de nagyon csalódás volt
Claire Loup : Amikor életemben először :(





Etika – egy sok tanulsággal rendelkező könyv
Cat Clarke : Entangled – Összekuszálva. Annyira tetszett ez a könyv :3


Rajz – egy könyv, aminek gyönyörű a borítója


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése