Mit kaptam Karácsonyra ( 2015 Decemberi beszerzések )






Karácsonyra szinte csak könyveket kaptam. Igazából amiket a családtól kaptam, azokat én rendeltem, így nekem azok nem voltak nagy meglepetések, így csak a Könyvmolyképzős szeretetcsomagban lévő meglepetés könyvekről nem tudtam, mik lesznek azok.

Két könyvet még, így is ki kellett hagynom a listáról, ugyanis azok is a szeretetcsomag részeként fognak hozzám megérkezni jövőre.

Szüleimtől kaptam:

- Cassandra Clare: Mi történt Peruban
- Cassandra Clare: A szökevény királyné
- Cassandra Clare: Vámpírok, pogácsák és       Edmund Herondale
- Lakatos Levente: Szeress jobban
- Lisa Genova: Megmaradt Alice-nek
- Beth Revis: Túl a végtelenen




Dédmamámtól kaptam:

- Cassandra Clare: Az angyal
- Cassandra Clare: Az elveszett Herondale
- Cassandra Clare: A Whitechapel réme
- Cassandra Clare: Csak árnyékok
- Cassandra Clare: Az imádott gonosz

Mamáméktól kaptam:

- Cassandra Clare: Az Árnyvadász Akadémia
- Samantha Young: Dublin Streat



Könyvmolyképzőtől kaptam:

- Sarwat Chadda: Éjistennő
- Margaret Stohl: Ikonok
- Rachel Vincent: Latrok
- Michelle Hodkin: Mara Dyer eszmélése



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése