4K Book Tag





1. Szoktál nassolni olvasás közben?
Nem szoktam. Túlságosan ügyetlen vagyok és félek,hogy összekenem a könyvemet.


2. Mit szeretsz iszogatni olvasás közben?
Teát,kávét vagy vizet.


3. Szoktál írogatni a könyvekbe, vagy kivagy magától a gondolattól is, hogy firkálj beléjük?
Nem-nem. Könyvbe firkálni szigorúan TILOS. Jegyzetelésre ott a füzet!


4. Hogyan jelölöd, hogy hol tartasz egy könyvben?
Könyvjelzővel szoktam.






5. Mindig el kell jutnod egy fejezet végéig, vagy le tudod tenni a könyvet bárhol?
Jobb volna úgy, de sok helyzettől függ a dolog. Vannak helyzetek, amikor előbb be kell csuknom az adott könyvet.


6. Olyan ember vagy, aki elhajítja a könyvet a szoba másik sarkába, ha nagyon idegesítő regényt olvas?
Nem! Ha idegesít, akkor abbahagyom és megy vissza a polcra, de sosem dobáltam könyvet, nem is fogok :D


7. Ha szembejön veled egy ismeretlen szó, azonnal rákeresel?
Rá szoktam inkább. Szeretem tudni a szavak jelentését.


8. Mit olvasol most?
Jelenleg nem olvasok semmit. Épp két könyv között vacillálok olvasásügyileg.


9. Milyen könyvet vettél legutóbb?
Ma vettem utoljára könyvet, Rachel Ward-tól a Nem enged a mélységet.
10. Van kedvenc helyed vagy időpontod az olvasásra?
A kedvenc helyem az ágyam és mindig szeretek olvasni :)


11. A sorozatokat vagy az egyrészes könyveket szereted jobban?
Ez attól függ, hogy milyen könyvről van szó. Ha a folytatás is ugyan olyan jó mint az első kötet akkor nincs vele baj de vannak olyan sorozatok amiknél elég lett volna csak az első részt megírni avagy az első kettőt.


12. Van olyan könyv, amit mindig előrehozol, és szeretettel ajánlasz mindenkinek?
George R R Martintól a Tűz és Jég dala sorozatot. Szerintem Martin fantasztikus világot alkotott, minden megvan benne, amire az embernek szüksége lehet. Nagyon kidolgozottak a különböző karakterek szemszögéből íródott fejezetek.


13. Hogy rendszerezed a könyveidet?
Sorozat és kiadó alapján szoktam rendezni a könyveimet.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése