Csoki Book Tag




Étcsokoládé – egy sötét témájú könyv:
Rachel Ward:Nem enged a mélység

Húú hát ebben a könyvben azért vannak olyan dolgok amiken néztem nagyon :D
(Nemsokára lesz belőle könyvkritika )

És gyerekek…végre egy olyan könyv ami nem kiszámítható,tud meglepetéseket okozni!! :)




Fehér csokoládé – egy vidám könyv:
Ugyan nem lett a kedvencem, de volt, hogy nagyokat nevettem egy-egy hülyeségen :)


Tejcsokoládé – egy népszerű könyv, amit nagyon el akarsz olvasni:
Több is van, szóval készüljetek a hosszú felsorolásra :D :
Cassandra Clare: Az Angyal
Cassandra Clare: A Herceg
Cassandra Clare: A Hercegnő
Bernhard Schlink: A Felolvasó
Stephenie Meyer: A Burok
Katie Alender: A rossz lányok nem halnak meg
Joey Graceffa: In real life
Shane Dawson: I hate myselfie
Elizabeth Little: Amíg a lányod voltam




Csokoládé, aminek karamell van a közepén – egy könyv, ami ellágyított:
Érzelmi forgatag volt az egész könyv nem tudtam, sírjak e vagy nevessek néhol. Hát…. engem benyelt ez a könyv, de nagyon. Egy biztos, nagyon elgondolkoztam a könyv olvasása közben.


Snickers – egy könyv, amiért megőrülsz:
Alex Flinn: A szörnyszívű
Nagyon nagyon nagyon szerettem!!! Elolvastam a könyvet utána meg megnéztem a filmet és AZT is imádtam.



Forrócsokoládé tejszínhabbal és pillecukorral – egy könyv, amit bármikor újraolvasol:
Erin Hunter: Harcosok törzse
Hihetetlenül aranyos könyv,nagyon szerettem és szeretem még most is. Szerencsére nekem nem volt korlát az a 3 magyarul megjelent rész és el tudtam olvasni a többit angolul :3


Bonbon – egy sorozat, aminek olyan tulajdonságai vannak, amiket sokféle olvasó szerethet:
George R R Martin: A Tűz és Jég dala
Itt mindenki megtalálja, ami neki kell és el tudja dönteni ki a szimpatikus neki.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése