87. Ünnepi Könyvhét




Mint mindig, most sem maradtam le a könyvhétről (ahogy az eső sem kerülte el az eseményt, hisz szinte minden könyvhetet elmos az eső).
Szombaton és vasárnap is kimentem rá, és igen nagy nehézségek árán visszafogtam magam és nem vásároltam annyi könyvet. Nehéz volt, de büszke vagyok magamra, mert különben szakadásig pakoltam volna a táskám a sok szép könyvvel.

2016.06.11 Szombat

Eredetileg csak egy csere miatt mentem ki a könyvhétre, ennek eredménye Megan Crewe elSZIGETelve című könyve lett.
Legnagyobb bánatomra (vagy nagy szerencsémre) a nővérem megakadályozta, hogy több könyvet vegyek, míg ő vígan járta a standokat és kutakodott a megszerezni való könyvek között.


2016.06.12 Vasárnap

Ma  egy megbeszélt eladás miatt mentem ki, mert az egyik könyvmoly pont oda invitált meg, én pedig a mellé a könyv mellé még beszereztem két darab Zsákbamacskát is a Könyvmolyképző standjáról mert nem bírtam visszafogni magam (tisztára könyvmegszállott vagyok, valaki segítsen rajtam! :D)

Éppen meg akartam venni a két könyvet, amikor egy igen érdekes és ledöbbentő szituációba kerültem.
Egy néni jött oda és megkérdezte az eladókat, mit ajánlanának az ő unokájának Csukás Istvántól. Az ott dolgozó kedves eladó hölgy pedig mutatott neki egy könyvet, mely a Berosált a rezesbanda címet viselte.

A hölgy pedig mélységesen felháborodva elkezdett rikácsolni, hogy adhatnak ilyen címet egy gyerekkönyvnek.
És a legmegdöbbentőbb dolog az volt tőle, hogy odament az íróhoz aki békésen dekidálgatta a könyveket és lekiabálta őt, hogy hogyan adhatott ilyen címet a könyvnek.

Én is, meg az eladó hölgyek is teljesen le voltak döbbenve a szituáción, miközben az író meg igazán higgadtan kezelte az esetet. Minden elismerésem neki, nagyon jó író és csodálatos ember, mindig mindenkivel kedvesen beszél és nagyon hálás az olvasóinak :)







0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése