Vendégblogger-bemutatkozás: Freya

Sziasztok, Freya vagyok. 

Mira megkért, hogy legyek vendégblogger - vagy mifene - az oldalon, így majd időről időre az én értékeléseimet is olvashatjátok. 

Magamról annyit mondanék, hogy szeretek olvasni, főleg fantasy témában, de alkalmanként mást is olvasok, hisz fő a változatosság.

Kedvenc könyveim: 

- George R. R. Martin: A tűz és a jég dala sorozat
- Kristen Cashore:  Graceling - A garabonc; Fire - Zsarát; Bitterblue - Keserkék
- J. R. Tolkien: A Babó (Én ezt a régi változatot olvastam még.)
- Gilles Ragache: Vikingek 
- Sarah Blakley-Cartwright: A lány és a farkas
- K. A. Tucker: Tíz apró lélegzet

Szeretek írni is, így  szeretnék saját könyvet - esetleg könyveket - majd kiadni életem során, ha úgy alakul.

A rajz és egyéb alkotási módok is közel állnak hozzám. Szerencsére ezeket a dolgokat sikerült kombinálnom, és elvégeznem egy kiadványszerkesztői szakot, amihez most egy grafikusit végzek, hogy az eddig tanultakat tovább fejlesszem.

Bejegyzést írta:


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése