Bookworm Book Tag





1.Emlékszel hogyan szeretted meg az olvasást?
Fogalmam sincs :D De őszintén. Szerintem velem született dologról van szó, körülöttem minden család tagom nagyon szeret olvasni. Azt tudom, hogy nagyon régen elkezdtem már olvasni, persze csak azt, amit szerettem. Volt, hogy egy könyvet többször is elolvastam egymás után.

2.Általában hol olvasol?
Majdnem mindenhol olvasni szoktam, de a legjellemzőbben itthon a kis kuckómban szoktam, elzárkózva mindenkitől, hogy jobban át tudjam élni a történetet.

3.Egyszerre szigorúan csak 1 könyvet olvasol, vagy több is jöhet egyidejűleg?
Nem szokásom többet olvasni, egyszerre de többször is előfordult már. Ez főleg hangulat függő nálam, ha nincs kedvem az adott olvasmányhoz, akkor inkább nekikezdek egy másiknak.

4.Melyik a kedvenc műfajod?
Szeretem a YA könyveket, és a fantasykat. Viszont sokszor a fülszöveg alapján döntök.

5.Van olyan műfaj, amit a világért sem olvasnál?
A nagyon nyavalygós tini regényeket nem szeretem

6.Van kedvenc könyved?
Van több is. Szeretem a Tűz és Jég dala sorozatot, A Beavatottat, A harcosok törzsét és még egy csomó mást is.




7.Melyik a leghosszabb könyv, amit valaha olvastál?
Ideáig George R R Martin-tól a Kardok Vihara :)

8.Milyen könyvet vettél utoljára?
Pár napja sikerült négy nagyon vágyott könyvet is beszereznem. Ezek közt megtalálható Meg Rosoff-tól a Majd újra lesz nyár, Brent Weeks-től A tökéletes árnyék, Pierre Lemaitre-től a Téboly és George R R Martintól A Clash of Kings. Valamint nővéremtől is kaptam egy könyvet.  :)

9.A Könyvtári vagy a saját (vásárolt) könyveket szereted jobban?
A sajátokat jobban szeretem  :) Élvezet a könyveket a polcomon látni,olyan szépek :)

10.Jelenleg mit olvasol?
Veronica Roth A beavatott, Jeff Kinney Egy ropi naplója






11.Hol veszed a könyveidet?
Sok helyről. Vegyesen szoktam boltokból, rendelni vagy éppen megvenni egy másik molytól :)

12.Előrendeltél már valaha könyvet?
Igen.  A Hét Királyság lovagját és A tűz és jég világát

13.Hány könyvet veszel havonta?
Ez változó. Van, hogy nagyon sokat, de az előfordul, hogy igen keveset ez sok dologtól függ.

14.Mit gondolsz az antikvár könyvekről?
Nincs bajom velük, nekem is van pár.

15.Egymás mellett tartod a már elolvasott és a még elolvasásra váró könyveidet?
Nem. Az elolvasottak a polcomon hátul, az olvasatlanok pedig elől foglalnak helyet.

16.Az összes könyvet el akarod olvasni, ami a magánkönyvtáradban van?
Igen. Nem dísznek veszem a könyveimet :D :)

17.Mit csinálsz azokkal a könyvekkel, amik a polcodon sorakoznak, de tudod, soha az életben nem fogod elolvasni még egyszer?
Eladom, elcserélem, elajándékozom.

18.Adományoztál már könyvet?
Igen :)

19.Volt már könyvstopod?
Sajnos én is szoktam ilyentől szenvedni :/

20.Mit gondolsz, szerinted túl sok könyved van?
Dehogyis o.O Nincs olyan, hogy túl sok könyv. A könyvespolcok túl kicsik :D 



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése